Jag och Bella har likadana skjortor

SHIET! Ett inlägg om både Twilight OCH kläder. Känns inte riktigt rätt må jag säga. Nåväl. När jag såg Eclipse för att tag sedan så insåg jag att jag och Bella hade likadana skjortor på oss i en scen. Spännande. Jag kan meddela er att Bella har köpt sin skjorta på JC. Jag fick min i julklapp av brorsan som förresten fyller år idag! GRATTIS (:


Bella i skjortan


Elin i skjortan

En liten video från julafton förresten. Tänkte ladda upp och sen ångrade jag mig och sen var julafton förbi. Fett fail att ladda upp en julvideo i januari. Nu fick jag anledning att ladda upp den iallafall men jag kanske fortfarande ångrar mig sen. Nu har jag ångrat mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0