Nu har jag lämnat Gotland

Nu är jag hemma! Det är skönt. Det har varit fantastiska dagar på Gotland men jag är glad över att äntligen få sova i min egen säng. Veckan började mindre bra men sedan har det varit precis så bra som vi hade tänkt oss. Våra enda planer innan vi åkte  iväg var att besöka Fårö. Dit cyklade vi inte, haha! Vi cyklade ungefär som jag har ritat.


Första natten sov vi i en stuga i Sjonhem.
Andra natten tältade vi mellan två fårhagar utanför Kräklingbo.
Tredje natten slogs tältet upp på en camping i Slite.
Fjärde natten sov på på ett vandrarhem i Tingstäde.
Den femte natten blev vi ekonomiskt utplånade när vi övernattade på Hamnhotellet i Visby.

Jag kommer att skriva fler inlägg när jag har fått sova i min egna underbara säng.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0