Jag vet, jag vet.. i-landsproblem

De två senaste inläggen har jag bara klagat. Såhär kan vi ju inte ha det! Fast jag måste få klaga i ett inlägg till. Sedan får det vara nog. Jag börjar 7:30 eller 8:00 varje morgon. Innan de nya busstiderna kom kunde jag åka hemifrån en timme innan jag började ungefär. Jag kunde ta en buss som stannade precis utanför förskolan tio minuter innan jag började. Underbart. Nu är det så att busstabellerna är superändrade. Jag måste åka hemifrån typ en timme och en kvart före start och så är jag framme 22 minuter före jag börjar. Då måste jag även byte kollektivt fordon två gånger istället för en. Så ovärt! Jag kan även gå men då måste jag gå i tjugo minuter. Ovärt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0