Jag luktar som en man ska göra

Min fina bror, som flyttat hemifrån, var på besök för någon vecka sedan ungefär. Han tog med sig sin duschtvål och glömde kvar den här. Nu duschade jag med den (busig lillasyster). Det står att den ska fungera för både Body & Hair. Jag körde på och resultatet är faktiskt bättre än väntat. Jag väntade mig ett orent hårsvall med stora tovor men nejdå. Det gick ändå bra (fast självklart är mitt vanliga schampoo bättre). Konstigt att det finns produkter som funkar för både hår och kropp. Man har väl inte samma "ingredienser" i schampoo och tvål?

Hursomhelst. Jag luktar som en man nu. Tydligen. När jag luktar på tvålen tänker jag direkt: MANLIG. Helt sjukt. Tänk att det finns en lukt som är man, som är helt konstgjord. Det är ju inte så att män luktar såhär naturligt. Samhället (åtminstone jag) har alltså vant in sig att den här lukten är manlig. Hm.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0