Ingenting är som det ser ut

Jag jobbar på mina redigeringsfärdigheter medans jag har sjukanmält mig från jobbet. Jag kan inte prata, hostar och snorar. Tänkte att jag skulle åtgärda detta innan jag träffar mina fina förskolebarn. Jag har iaf ingen feber så jag ska på körkortsteorikurs ikväll

Brukar inte redigera så mycket och det brukar gå bra ändå men nu kanske jag börjar göra det. Jag brukar endast retuchera bilder på mig själv typ för att ni ska tro att jag är mycket snyggare än jag är (A) men nu har jag exprimenterat lite med Windows Live Photo Gallery (OJ SÅ AVANCERAT) och det är faktiskt kul. Ni fattar vilka som är före-och efterbilder. Klicka på miniatyrerna så blir de större.













  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0