Gotlandgotandgotlandgotland

Annars har det varit en underbar vistelse på Gotland. Vi har cyklat 15 mil sammanlagt. Inte dåligt va? Det var inte gratis ska jag säga er.

Det finns några sett att beskriva den trötthet vi känt.
Att stanna och lägga sig helt utslagen i gräset och känna hur insekter börjar klättra på benen och armarna och inte bry sig för att man inte orka lyfta ett finger på flera minuter.
Vi brände oss på axlarna en dag men orkade inte ta itu med någon insmörjning förrän en dag senare trots att vi visste att det bara skulle bli värre.
Vi orkade inte stretcha fast vi visste hur ont det skulle göra om vi lät bli och hur mycket ondare det skulle göra dagen efter men orkar man inte så orkar man inte.
Sedan kan vi ju även nämna att vi betalade ungefär 2000 kronor för att få sova ut ordentligt sista natten. Ajajaj.

Och som vi har sett ut. Vi hade och har fortfarande ful bonnabränna på överkroppen. Jag har stora jävla blåmärken efter olyckan. När vi red i terräng gick hästisarna in i alla möjliga snor och buskar och vi hade inte långbyxor. Ja, jag har ett rivmärke på ett blåmärke. Vi har myggbett. Kan inte en mygga komma och sätta sig på riv/blåmärket? Tre sår i ett. Hur coolt vore inte det? Jag har ett stort bronsbett och ett getingstick lyckades jag skaffa också. Ändå har vi inte brytt oss. Det är det underbara. Mer insida än utsida på vår resa.


Syrran med cykel och kärra


Elin och hennes fina älskade cykel

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0