Det är lika bra att slänga dem

Alla har vi sådana där strumpor och underkläder som både är fula och obekväma. Man använder dem liksom bara för att de ska gå sönder någon gång. Har ni sådana eller det kanske bara är jag? I alla fall.. av någon anledning så går de där plaggen aldrig sönder ändå. Bara de favoritstumpor som går sönder i hälen eller ens favorittrosor som sömmen spricker i, och då blir man sur på de fula och obekväma plaggen för att de aldrig går sönder. Det är nästan så att det är deras fel att favoriterna pajar. Jag tänkte på det idag. Varför sparar jag ens fula och obekväma plagg? Ingen mår bra av konstigt sittande kläder. Ingen vill ha fula kläder, även om strumpor och underkläder inte syns speciellt mycket. Det känns ändå. Det är lika bra att slänga dem, även om de inte har gått sönder. Det ska jag göra nu. Då kanske det blir lite mindre irritation i livet.


Strumpor när de är som bäst

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0