Där de härliga lagrarna gro

Jag har haft mösspåtagning idag! TAGGA! Vi sjöng studentsången. "Sjung om studentens lyckliga dag!". Det var kul. Vi bjöds på chips och dryck med ciderkaraktär. Ettorna och tvåorna kom och nallade massor. Vi fick inte nalla förra eller förrförra året. Orättvist. Alla var jättefinklädda. Det kändes som skolavslutning. Fint väder vad det också! Jag var inte finklädd. Jag hade inte riktigt fattat att man skulle vara det. Nu är jag iallafall finklädd. Jag ska iväg till Elli som faktiskt tar studenten idag. Fett tidigt! Jag ska fika lite snabbt och sedan ska jag vidare och grilla med några fina vänner.


Mössan är påtagen

Kommentarer
Postat av: Isabella (tinkerbella.blogg.se)

Awesome :)!!!

2011-04-29 @ 15:07:26
URL: http://tinkerbella.blogg.se/
Postat av: Magda

ahh snyggt! <3

2011-05-04 @ 20:30:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0