Absolut bästa valborg jag någonsin upplevt

Tänkte att jag skulle skriva en sådan rubrik så att om man läser snabbt så tror man att det stämmer, men det gör det inte riktigt. Jag har dock inte haft sämsta valborgen någonsin heller. Jag har haft en bra valborg. Jag har varit hemma och pluggat loss. Nu har jag fixat mig ett G i Svenska B. Något jag inte har nämnt alls tror jag är att jag har ungefär tusen uppgifter att göra innan maj är slut. Jag har bara försökt ignorera detta. Kanske är det därför. Nu nämner jag det iallafall. Jag har sparat på mig alla dessa uppgifter under året. Det är lätt att vara efterklok. Jag har gått och väntat på motivation. Den har liksom inte kommit. Nu har jag inget val. Nu MÅSTE jag göra uppgifterna om jag vill ha ett någorlunda acceptabelt slutbetyg.

Jag hade förresten jättetrevligt igår när jag grillade med Erika, Christoffer, Sofie och Fredrik. Christoffer betalade allt och ändå åt jag och Erika upp de nya maraboukakorna (!!!!!) som han inte ens smakade på. Höhö. Mina armband verkligen STINKER rök fortfarande så det känns nästan som att jag var på en majbrasa ändå.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0