En väldigt rolig historia faktiskt

Jag och Natalie satt kvar i skolan till HALV SEX och skrev klart vår grej om Rosa Parks som ska presenteras på måndag. När jag kom hem var jag superhungrig och åt lite. När jag ätit blev jag sötsugen. Jag hittade en halv kladdkaka i en plastpåse i kylen som jag tog fram och tänkte äta upp! Jag lade upp hela kladdkakan på en tallrik och stoppade första skeden i munnen, beredd på en mumsig tugga...

Så blev det inte, ska jag säga er. Jag spottade ut den vedervärdiga biten. Min kladdkaka var inte kladdkaka. Det var kall BLODPUDDING! Vilken chock jag fick. Jag som var beredd på en mumsig bit av en mumsig kladdkaka! Rätt åt mig kanske! Jag har blivit alldeles för sötsugen på senaste tiden. Det var iallafall kul när jag insåg mitt misstag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0