Det är bara jag som kan begränsa mig

[x] Jag vill lära mig att joddla
[x] Jag har förstått joddlingstekniken
[x] Jag kan joddla
[x] Jag kan joddla bra
[x] Jag kan joddla snabbt
[ ] Jag kan joddla snabbt och länge
[ ] Jag kan joddla jättebra
[ ] Jag kan joddla jättesnabbt
[ ] Jag kan joddla jättesnabbt och jättelänge
[ ] Jag kan joddla som ett proffs
[ ] Jag ska på europaturné och joddla för alla mina fans

Nio dagar tog det. Bara lite mer än en vecka. Jag började intressera mig för joddling förra fredagen. Idag, söndag, klarade jag det på riktigt. Jag har varit på väg att lära mig sedan i tisdags. Jag har inte övat ett enda lite joddlingljud på hela helgen, så den räknas ju nästan inte ens XD Idag, när jag kom hem, kunde jag helt plötsligt! Det bara kom. Helt plötsligt blev det mycket lättare. Mamma bara stod och gapade när hon kom hem och fick höra hur BRA jag var! Jag är superstolt! Hon som spelar huvudrollen i Sound of Music hade hela filminspelningen på sig (och säker ännu längre) att lära sig att joddla. Ändå är jag lika bra, efter NIO DAGAR! Om jag klarade att lära mig att joddla på nio dagar, tänk då vilka underbara möjligheter jag har. Jag skulle kunna lära mig jättemycket häftiga ting här i världen! Det här var det bästa lyckoruset jag fått på länge.


En glad och lite crazy joddlare

Kommentarer
Postat av: Myaraq

VIDEOBLOGG!!

2010-09-12 @ 21:17:35
URL: http://myaraq.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0