Alla fina scener i filmer utspelar sig i regnet

Idag när jag gick hem från tunnelbanan började det regna jättemycket precis när tunnelbanetaket slutade skydda mitt huvud. Det var underbart att gå hem i regnet. Jag ÄLSKAR att vara ute när det regnar massor men det var jobbigt att gå hem från skolan när det regnade eftersom allt blev blött. Det är bättre när man planerar att gå ut i regnet. Det var precis vad jag gjorde när jag kom hem. Jag tog på mig lite regntåligare kläder (inte regnjacka och sådär alltså.. det förstör stämningen... mer som kläder som tål att bli blöta typ) och gick ut och mös. Det gick att vrida ur mina byxor när jag kom in igen. Jag bytte kläder till torra och varma och satt och hade det skönt framför tvn med en chokladboll att mumsa på. Det var dagens bästa timme.

Kommentarer
Postat av: Alina

för att det helt enkelt finns inga fula bilder på vanessa, men kanske inte framgick att jag drev i inlägget:)

2010-09-14 @ 18:35:50
URL: http://musicrecord.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0