Det blir inte bättre med min brist på vinterskor

Det börjar bli halt på vägarna nu. Jag brukar alltid halka omkring och landa på rygg med benen rakt upp under dessa hala månader. Jag brukar slå mig ganska ordentligt. Då slog det mig (haha ordvits.......) att jag faktiskt inte har ramlat på VÄLDIGT länge. Jag kan inte minnas att jag har ramlat omkull sedan förra vintern, och jag är inte helt säker på att jag ramlade då heller. Det är möjligt att jag inte ramlat omkull sedan två vintrar tillbaka! Kanske har jag lärt mig att kontrollera mina fötter och förstått att marken är lite ojämn ibland? Jag tror ändå på min andra teori. Mina fötter går och samlar på sig jättemycket ramlingspoäng så alldeles snart kommer jag att ramla och göra illa mig JÄTTEMYCKET! Kanske bryter jag ett ben? Eller två? Efter såhär mycket stadighet på marken kommer det göra ont. Det känner jag.


Kommentarer
Postat av: Pizzahahahahahaha

ahah jag kommer ihåg när vi skulle gå från sätra/bredäng till skärholmen å jag ramlade typ 1000000 gånger å sedan ramlade du så där!! ahahah bakot

2010-11-18 @ 15:12:24
URL: http://xpizzastarfighterx.blogg.se/
Postat av: Elin

JUSTE! Det var nog senaste gången jag ramlade! Var det förra året? Eller förrförra?

2010-11-25 @ 11:49:12
URL: http://alfonx.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0