Nokian Hakka C 225/80 - R15 90W typ

Idag har jag jobbat! Jag har inventerat på Vianor! Jag har räknat sommardäck och lastbilsdäck i åtta timmar. Jisses. Alla sifferkompinationer har gjort mig alldeles trött i huvudet men jag hade roligt ändå. Det är mors dag idag. Bra att jag var borta hela dagen och inte har förberett någonting till min mors ära. Vilken hemsk dotter jag är. Ändå är min mamma så underbar. Jag tror jag har den bästa mamman i världen! Älskar dig <3




Annars älskar ju alla stölder

Kommentarer
Postat av: Pizzaaaahaahahahahaha

ELIN NÄR KOMMER DINA BILDER SOM DU TOG BACKSTAGE PÅ EXISTENS??

2010-06-01 @ 22:58:08
URL: http://xpizzastarfighterx.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0