Det är jobbigt när allt sker samtidigt

Nejmen hej! Jag hade glömt bort att jag hade en blogg.. typ. Jag hade faktiskt glömt bort det mesta. Det händer mycket i mitt liv just nu. Jag gör mitt bästa för att kunna hantera det men många blir besvikna. På tisdag åker jag till Malmö för att vara funktionär på körfestivalen Norbusang. Den 22a och 23e maj har min kör, Steens, föreställningar. Vi ska visa upp oss den 22a och den 23e ska vi ha ett mysigt litet musikcafé. Vår skolmusikal Existens har premiär 28e maj. Dessutom har jag fortfarande sex stycken skoluppgifter som måste lämnas in. Jag har prov i Historia på måndag. Jag har Nationella prov i matte nästa onsdag. Provtid i FYRA TIMMAR! Min hjärna kommer att brinna upp. För övrigt har jag inte privatsufrat sedan i fredags. Det är också sjukt. Måste återigen säga att jag inte vill göra någon besviken. Jag gör mitt bästa hela tiden men har svårt att kontrollera stress. Jag räcker inte till just nu. Lägg det på minnet. Grattis Åsa på födelsedagen <3

Kommentarer
Postat av: Myaraq

oj... du har en del för oss. men lämna oss inte. aight?

2010-05-07 @ 09:17:07
URL: http://myaraq.blogg.se/
Postat av: Lorena

kul att åka till malmö =)

2010-05-07 @ 19:01:55
URL: http://lorenasvensson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0