Allergisk mot matematik i för höga doser

Igår var den dag jag fruktat sedan jag fick höra talas om den, vilket blir ungefär fyra år. Dagen då det var Nationella prov i Matte B! Usch. Provtid i FYRA TIMMAR! Min hjärna klarar knappt att hålla igång under en mattelektion som är på en timme. På morgonen igår så var jag jätteförkyld. Under provet var jag tvungen att snyta mig varje kvart typ. Provet gick ändå hyfsat. Jag ska inte tänka så mycket på det. På de sista uppgifterna, de svåraste som ger mest poäng, sade ändå hjärnan stopp men whatever. Om jag får G är jag nöjd och det får jag nog. Hursomhelst så jag blev sjukare under dagen. Eftersom vi har viktiga musikalrep, då det bara är en vecka kvar tills det smäller, så stannade jag i skolan ändå och tittade på. Idag var jag hes också. Sååååå typiskt! Vi skulle öva med ensemblen för första gången. Det har jag verkligen sett fram emot. Nu satt jag bara och var olycklig när andra fick sjunga mina solon. Det gjorde ont i hjärtat när det lät så bra för de andra. Själviskt kanske, men det var så iallafall. Jag var i skolan fram till lunch men sedan gick jag hem. Det är bättre att jag vilar upp mig till imorgon.

Det går förresten att beställa biljetter här nu!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0