Nacka blir mitt hem i helgen

Nu ska jag alldeles strax bege mig iväg mot Slussen för att möta körungdomar från hela Sverige! Det är årsmötedags. Sedan blir det planering av Norbusang, festivalen i Malmö som är i maj! Det blir najs =D Jag missade skolan helt idag. Eftersom jag bara har två lektioner och slutar 11:20 på fredagar var det ingen ide att gå upp och skynda ihjäl sig när jag vaknade klockan nio. Nåväl, jag missade inget tror jag. Däremot är jag sååå förväntansfull över kollaktioneringen på måndag. Då får vi veta rollerna till musikalen! ÅH! Jag MÅSTE få en bra roll. Annars dör jag. Ha en bra helg!

Kommentarer
Postat av: Rebecca Utan Räkor

Då hoppas vi att du får en roll för det vore väldigt väldigt tråkigt om du dog.



Dina kommentarer är typ de finaste jag får. Tack =)

2010-03-14 @ 21:30:32
URL: http://alltutom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0