1 222 200 poäng av lycklig lycka

Idag har jag fått över en miljonQuadrapopspelet som finns på alla Sony Ericsson. När jag gick i nian hade jag bestämt att jag skulle klara det. Det står på min att-göra-efter-jag-dör-lista! Nu kan jag bocka av ännu en sak. Jag började denna spelomgång på lovet. Varje morgon spelade jag när jag låg i sängen för att vakna liksom. Idag på matten slog jag mitt rekord som var 826 920 poäng. Då kände jag hur mycket jag ville klara det. På svenska lektionen (jo.. jag pluggar för fullt) klarade jag det! Fast jag märkte dock inte när den slog över till miljonen. Det hade jag velat sätt.. men jag är glader ändåer =D För er som inte är så insatta i Quadrapop är man bra om man kommer över 100 000. Fatta vad bra jag är då va? JAG ÄR BÄST!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0