The gymnasie of Scen; Existens the musical

Jag har fortfarande inte skrivit om musikalen vilket är en skam! Det har varit helt underbart att jobba med den och att framträda inför publik var så fantastiskt! Vi kom närmare varandra i klassen och alla utvecklades under arbetet! Jag kommer titta tillbaka på musikaltiden med ett leende. Det har varit så underbart! Nu, veckan efter, går alla runt och sjunger på låtarna och drar replikerna! Det är så härligt XD Det är svårt att släppa taget nu när vi jobbat med musikalen så intensivt så länge. Helt plötsligt var det bara slut. Buhu. Jag har massa underbara backstagebilder som kommer här.


Dödsänglarna


Döda Josefin (=


Dödsängeln och hans sminkör blev kära (:


Man måste älska mitt hår!


Hej, jag heter Kim (:


Positiv stämning såklart


Miranda och Natalie,
som förövrigt ser ut som en docka på bilden XD


Tog massa bilder på Jessie som skulle hoppa men typ alla blev mysslyckade eftersom har aldrig sa till innan han hoppade


Bilden tagen en sekund innan sängen brakar HAHA!


Uppsjungning


Vi lånade kläder från stadsteatern och den här skjortan hade Helge Skoog haft!
Very cool. Isa tittar fram med sina långa ögonfransar


Zamina som Rosa, the skyddsängel leader som ser ut som Cleopatra


Kim, alltså jag, och Miranda


Mirandra (i Helge Skoogs skjorta) och Kevin


Den här fick jag av Magda när hon var och kollade! Söt <3


Pepp! Raketen före föreställning 4


Jag gjorde som Helge Skoog.
Tänk när en kändis ska ha skjortan och så har jag liksom haft den! AWSM


Kommentarer
Postat av: Marika

COOLT!! Gör ni också raketen innan föreställning?? Vi med... ;-)



Och en aning coolt med kändis-skjortor ;)



När slutar du skolan?? Vi måste seees snart! <3

2010-06-05 @ 21:11:22
URL: http://bytheway.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0