Sista sommarlovet pågår för fullt

Jag känner inget behov av att skriva men jag kan bjuda på lite bilder från min underbara pågående sommar


Bild från FB; Skolavslutningen


Mitt möte med Spindelmannen


Vem vinner?


Stockholms stads överbeskyddare


Sightseeing; Karlstad från vattenhållet




Fina flickan med tuppkam och fina flickan utan tuppkam


Elin and the grävskop
som samarbetade väldigt bra typ. Det finns film på det




Den årliga volleybollturneringen


Upp med händerna




Hos mormor fick jag glass och jordgubbar varje dag


Jag och Natalie stekte hela söndagen


Fina fina Natalie (: <3


Fet bränna, aight? (:
Jag är bränd på hela ryggen så det gör ont att sova, buhu


Kommentarer
Postat av: Marie MiniPenis.

Jag har samma bikini som due! :D



Men men, 9.de bilden, när du e på bild. KJOLEN O.O var köpte du den, och vad kostade den? (:

2010-07-15 @ 07:24:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0