Nej tack till fet råtta i ansiktet när jag sover

Inatt skulle jag lägga mig tidigare än jag gjort de senaste nätterna för att försöka vända tillbaka dygnet lite. Jag vände och vred på mig länge. Det går liksom inte att lägga sig tidigt när man gick upp till middagen. Jag har inte rört mig utanför denna stuga på flera dagar nu. Nåväl, jag försökte iallafall somna väldigt länge utan resultat. När jag var nära att somna så hörde jag något över mig. Små små steg gick runt på mitt tak. Inte utanför utan mellan yttertaket och innertaket. Inte najs. Jag gissar på musbesök, eller ännu värre; RÅTTBESÖK. Euw. Inte najs alls. Systers rum ligger över mitt rum men eftersom vi har snedtak bor hon inte enda in till väggen. Det är alltså ett tomt utrymme i kanterna, som jag ritat så vackert här nedaför. Där kan alla möjliga djur festa loss natten lång. Vi kommer inte åt dessa små utrymmen med fällor eller gift heller. Jippie! Buhu. Hoppas jag inte gjorde reklam nu så att det kommer fler besökare.


Mina paintskills

Kommentarer
Postat av: sandra

sv; tack så jätte mkt elin! :D ja de e synd att kvaliten inte är det bästa, det får du stå ut nmed ett tag framöver ska lägga in fler sen hihi :D:D taack <3

2010-01-03 @ 02:23:13
URL: http://remembersandra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0