Mitt försenade nyårslöfte jag hittade på nyss

Det är jättemånga filmer som jag inte har sett som alla borde ha sett. Till exempel en film som Titanic. Alla har ju sett den liksom. Det är jag också faktiskt men filmer jag inte sett är Forrest Gump, Ondskan, Sagan om Ringen-filmerna m.m. Mitt nyårslöfte blir att se alla filmer som alla ska ha sett. Det bästa är att jag själv väljer gränsen, om en film är en film man måste se eller inte. Därför kommer jag antagligen uppfylla detta löfte. Alla andra år har jag haft lite otur. Inte denna gången. Det blir awsm!

Kommentarer
Postat av: Nobody

Betyder det att vi ska se de andra Pirates filmerna då? xD

2010-01-10 @ 19:29:52
URL: http://mesmermind.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0