Malmö blir mitt hem över helgen

Imorgon, direkt efter skolan, bär det iväg till centralstationen. Där tar jag ett X2000-tåg hela vägen ned till Malmö. Det kommer att ta fem timmar. Fem lååånga timmar, men jag kan säkret roa mig på egen hand. Med min fulladdade walkman går allt bra. Jag har packat ordentligt och badat väldigt länge. Det var skönt. Nu är jag ren. Jag har inte skrivit om mina dagar på väldigt länge. Det har hänt mycket kul faktiskt. Det har hänt saker som är mindre kul också. Jag skulle vilja skriva detaljerat om mycket men det kommer jag inte att göra. Det skulle ta alldeles för mycket av min dyrbara tid. Jag började 9:15 idag och var i skolan 12:40. Inte okej. Jag har kommit in i en ingen-självkontroll-på-morgonen-period igen. Imorgon MÅSTE jag komma i tid. Jag hoppas att tanken på Malmö kan få upp mig.

Jag tänker nu skriva ned lite random saker som jag inte berättat om.
Vi hade bowling på en idrott och hälsa B- lektion. Skolan betalade = NAJS.
Vi sjunger Sir Duke på ensemblen i skolan! Fettfettfettnajsnajsnajs.
Magdalena har varit på spontanbesök.
Teatertvåorna i min skola har visat upp sin teater. Den var GRYMGRYMGRYM! =D
Jag har numera kärnämneslektionerna (matte, svenska, engelska, historia o.v.s...) med teater- och artistklassen av den enkla anledningen att min klass är alldeles för oseriös och lite för knäppa i huvudet. Älsklingar.
Jag fick 62 av 66 poäng på gehörs- och musikläraprovet.
Jag fick 34 av 36 poäng på kulturhistoriamusikprovet!
Jag har haft muntligt engelskaprov om musikalen Hair! MVG. (Nu låter jag som en awesome skolarbetare och det kan ni gärna få tro att jag är).
Jag har kommit till skolan 08:50 (eftersom jag började då) och sett att min lärare vabbar och därför är lektionen inställd. Det har inneburit att jag inte haft någon lektion förrän 12:50. Jippie.
Jag har varit hos Erika på filmkväll =D 
Det har rostats bröd i mitt rum!
Jag har plankat A thousand miles!
Jag kan spela Fur Elise på piano nu!
Jag har varit på "Äldre dungen"!
Jag har sett teatern Lärare för livet, på stadsteatern.
Kören har börjat igen =D =D =D <3 Underbartunderbartunderbart!
Hmmmm...
...

Det var väl det jag hade att komma med. Nu när jag precis ska somna kommer jag att komma på fler saker jag borde ha skrivit upp. Nåväl. Den timmen, den sorgen. Trevlig helg! Jag kommer att ha en trevlig helg :)

Kommentarer
Postat av: Nobody

Rostats bröd? O:

2010-01-29 @ 20:06:28
URL: http://sazanami.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0