Jag är en filmskaparwannabe

Nu har jag gjort följande under dessa timmar jag inte hört av mig
Duschat
Klätt på mig
Rensat min garderob
Städat mitt rum
Plockat ur diskmaskinen
Satt på tvättmaskinen
Gjort frukost till mamma
Ätit frukost med mamma
Sagt "Sov gott" till pappa
Vägt mig
Spelat Sims

Vad mer kan man göra? Jag har aktivitetsbrist. Eller faktiskt så har jag inte det. Jag gör nu en film! Okej, jag gör inte alls en film. Jag har ritat strax över 100 bilder i paint och sätter nu ihop dessa till en musikvideo typ. Jag har gjort två stycken andra likadana, fast med annan musik såklart. Jag kommer att länka dom när jag publicerar mitt tredje mästerverk. Just nu lägger jag in låttexten. Denna gång är videon skapad kring Daniel Bedingfields låt Never Gonna Leave Your Side. Jag har ritat i månader. Snart kommer resultatet. Kanske hinner jag klart idag. Vi får se. Movie maker hakar ALLTID upp sig sådär jättejobbigt när man lägger in text. Jag har redan startat om datorn tre gånger. Kanske ger jag upp. Vi får se hur det blir. Hej så länge.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0