In 2013 I will watch 2012 and laugh

IGÅR vaknade jag med förskräcklig värk, mina vänner. Det kändes som att klockan var mitt i natten med den var nio på morgonen. Det blir väl så när man vänder på dygnet. Hursomhelst tog jag en liten värktablett (brustablett för jag kan inte svälja tabletter....) och det gick över. Det var liksom ingen idé att gå och lägga sig igen dock så jag satt och tittade på mor och far när de löste korsord jättelänge. Vad gör man på dagen egentligen? Jag hade inga planer. På natten finns det alltid saker att göra. Är det inte konstigt? Fram till middagen låg jag bara och tittade på zappade på tvn i soffan och slumrade till ibland. Efter middagen började det hända grejer. Jag började prata om Lejonkungen. Jag och min kära syster sjöng "EN VÄÄÄÄÄÄÄÄRLD FULL AV LIIIIIIIIIIIIIV!" länge nog för att se den. Jag trodde inte att vi kunde se på VHS hemma men det kunde vi tydligen i systers rum! Vilken lycka. Syster skulle egentligen kolla på typ CSI men man ska inte underskatta lednsa-hund-blicken.

Vi såg hela filmen och spolade tillbaka till början massa gånger! Jag ÄLSKAR den där första sången som startar hela filmen! Den är så kraftfull! Jag rös typ. Under filmen smsade Magdalena att hon var hemma och ville träffa lilla mig =D Klart man inte säger nej till det liksom! Magda har varit i Italien över julen alldeles själv! Hon träffade minsann en trevlig italienare förra gången hon var där! HAHA! Vi bestämde att jag skulle sova hos Maggan så jag duschade och packade en liten övernattningsväska. Strax efter nio var jag hos Magdisen! Vi pratade en massa och lekte lite med en kortlek. Hehe. Vi spelade även The Sims 3! JAG VILL OCKSÅ HA SIMS 3! Det äger sååååå mycket. Dock kommer jag bara sitta vid datorn i resten av mitt liv om jag köper det. Inte så bra kanske. Vi började titta på två filmer men Magda tyckte typ inte att dom dög HAHA! Typ efter fem minuter bah: "Den här var dålig va?" HAHA! SÅ SÖT XD Vi gick och lade oss.

Idag vaknade vi mycket sent. Magdas mamma kom hem när vi åt frukost. Jag drog ganska snabbt eftersom min kära familj skulle på bio. Jag hann byta om och fräscha till mig lite innan vi åkte. Mamma och pappa såg på Luftslottet som sprängdes. Eftersom jag varken sett de andra delarna eller läst böckerna kändes filmen oaktuell för mig. Älskade syster offrade sig igen vi beställde biljetter till 2012. Mammas och pappas film började 18:15 och våran 20:45 så vi hade lite dödtid, jag och syrran. Vi åt på Pizza Hut. Det var gott! Vi åt vitlöksbröd, delade på en hawaii och jag åt mumsig glass till efterrätt och syster åt belgisk våffla. Yummie! Vi tog god tid på oss och hade det mycket trevligt. Min gode vän Erika har målat en tavla som hänger på Pizza Hut! Hur coolt är inte det? Ser ni en bild på en fjäril är det hennes. Fett najs =D

Under middagen diskuterade vi om ett sorts kex hette rån eller rom. Det var en vikd diskussion. Vi var tvugna att ta reda på vem som hade rätt. Vi gick in på WILLY:S och det hette rån tydligen. Jag tänker inte säga vem som hade rätt....... buhu. När vi gick ut från WILLY:S mötte jag Ellis mamma =D Elli var också där såg jag sen. Vi kramades och hängde på varandra. Hon hade sett Avatar i 3D. Den var tydligen dålig XD Hon hade sett 2012 också och sade att den var dålig. Jahapp.. det var ju bra. När vi hade pratat med Elli hade vi gjort slut på all dötid så vi bagav oss mot salongen. Vi såg filmen. Det var ju en skitbra film! Elli är en kräsen filur. Hon hade dock inte sett den på bio. 2012 kändes verkligen som en biofilm! En film man ska se på bio, med alla dessa coola effekter. Vi åkte hem och mamma var helt död. Hon var jättetrött XD Gullmamma <3 Syster bjöd på te och sedan satt jag här. Jag såg på She's The Man från ingenstans. Han, Duke, är ju bara fööööör sööööööt typ. Nu ska jag sova. Det borde jag ha gjort för länge sedan.

Kommentarer
Postat av: Sofie

Måste bara påpeka att Avatar inte alls är dålig, det är en av de bästa jävla filmerna jag sett! Så det så :)

2010-01-22 @ 18:25:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0