Det här med drömmar är intressant

Var kommer de ifrån? Hur bildas dem? Hur kan de kännas så verkliga?

För några nätter sedan drömde jag en dröm. Jag var ledsen över något i drömmen och grät, sådandär filmstjärnegråt som är så dramatisk. Jag var hemma hos mormor. Plötsligt såg jag min fina morfar i en dörröppning. Min morfar har varit död sedan 10/7 2005.  Han kom ut och kramade mig och sade att allt kommer att bli bra med sin underbara danska brytning. Jag kände hans kram så tydligt. Jag kunde känna hans lukt tillochmed. Då vaknade jag. Jag ville inte vakna men jag gjorde det. Många drömmar är svåra att tyda. Den här drömmen hade ett tydligt budskap tycker jag. Det känns som att morfar är min lilla skyddsängel som vakar över mig. När jag tänker på drömmen blir jag alldeles varm inombords. Älskade morfar <3

Kommentarer
Postat av: Clementine

åh jag blir rörd bara av att läsa det här! Det var ett väldigt tydligt budskap <3

2010-02-21 @ 21:15:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0