Sprid i vår vinternatt glans av din fägring

I lördags hade vi julkonsert med de andra Spektrumkörerna! Det finns nämligen fler körer för olika åldrar och ambitionsnivåer med samma "företag". Jag var ganska otaggad men det gick bra iallafall. Vi var inte med så mycket, eftersom just min kör repar på andra saker. Vi hade bara ett rep innan konserten, men det var ju de vanliga jullåtarna som man redan kan, och så får alla sjunga de stämmor som de kan typ.

Imorgon, på lucia, ska min kör sjunga för ett företag. Vi får en slant som går rakt ned i körtävlingen-i-Österrike-i-juli-kassan. På lunchen ska jag ta mig till centralen men jag hoppas att jag hinner äta lunch i skolan först. Det är säkert god lucialunch (: Förresten kan jag meddela att det inte finns lucialinnen för de som är längre än 170 cm, vilket jag är. Jag har sytt på ungefär 20 cm på mitt lucialinne så att det inte ska vara för kort. Ett för kort lucialinne vill man inte ha. Eller? Nej.

Kommentarer
Postat av: Alina

tack!! =)

2010-12-14 @ 12:42:48
URL: http://alinah.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0