Jag orkar inte med julen iår

Imorgon är det julavslutning i skolan. Det känns bra. Jag behöver verkligen vila. Kommer jag att få vila? Inte ett dugg. Det är ju JUL. Jag har inte ens köpt alla julklappar än. När hade jag tänkt göra det? Jag måste även städa och julpynta mitt rum. Resten av huset är också i väldig oordning och eftersom jag är den enda som är ledig på torsdag kommer jag att få kämpa alldeles själv typ. Dumma jul. JAG OKRKAR INTE!

Idag köpte jag och Miranda en julklapp till Natalie. När vi hade köpt den tog vi varsin glass för att vara lite somriga typ (kanske). När vi hade ätit klart var presenten borta! Kaos! Vi letade runt som små förvirrade barn. Det visade sig att vi glömt påsen vid kassan när vi köpte glassen. Vi fick tillbaka påsen och historien slutade lyckligt. Men ändå. Jag orkar inte ha jul.

Kommentarer
Postat av: Människa

Människa måste ta det lugnt, inse det bra med julen istället för det dåliga. Snart kommer du få ledighet och då klagar du på att du inte har något att göra. O:

2010-12-22 @ 23:29:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0