Jag har nog en ny favoritserie

Jag vill bara meddela att Glee går igen! Jag märkte det för någon vecka sedan. Det är första säsongen som går men jag slutade titta ungefär i mitten eftersom jag typ glömde bort.. men nu tittar jag igen! Varje vardag kl 16:00 på 4an så går Glee. Jag hinner hem frå skolan de flesta dagarna så det är perfekt (: Förra gången hann jag inte riktigt komma in i serien. Nu är jag inne. Idag grät jag som ett litet barn. Åh! Jag gillar Glee. Det var ett så fint avsnitt. Jag önskar mig boxen i julklapp så att jag kan titta igen och igen. Det är massa fina scener som är underbara. Låtarna är också så fina. Synd att det syns så tydligen att det är playback bara, men äsch, det är fint ändå. Andra säsongen börjar sändas 19e januari om jag minns rätt. Glee är nog favoriten på tv just nu, men jag tittar ju faktiskt inte så mycket på tv egentligen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0