Det sista sommarlovet är slut till slut

Jag började skolan i fredags (fett fail att börja på en fredag....) så nu är sommarlovet slut. Det sista sommarlovet i mitt liv. Jag går i TREAN! ES3M. Hur sjukt är inte det? När blev jag såhär stor? Jag har ju lagt upp lite bilder från början av mitt sommarlov. Här kommer resten. Jag har inte varit så flitig med kameran dock.



Jag har målat




The Studio








Greena lund. JAG HAR ÅKT INSANE! Jag är modig


Syskonen i kärlekstunneln.
Aw (:


Favoriten! Älsklingsälskling


Carro och Magda =D


Elin lagade mat. Det förtjänas att ta bild på.


Stockholms kulturfestival och Ung08




Broderade på en soffa och gick med i Unga Nykterhetsförbundet (:


Söt Magda!






Skansen med Marie =D Det kostar egentligen 120 kr att gå in men vi kom in för tio kr YEAH!




Jag har aldrig sett björnar klättra i träd förut


Skansen är alltid fullt av ekorrar






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0