Jag har 18 dagar på mig att göra allt jag skulle göra dessa tre månader

HELT PLÖTSLIGT fick jag nu för mig att skriva några rader. Nu är det augusti. Som vanligt i augusti får jag ångest över hur jag spenderat mitt sommarlov. Det är ju så mycket osm jag inte hunnit med! Inte okej. Jag jobbar på det. Jag har ändå gjort ganska mycket om jag tänker efter. Jag orkar inte berätta om allt jag har gjort. Jag skriver bara om det jag vill skriva om. Vecka 26 och 27 (TROR JAG) så var mamma och pappa ute och bussade runt i Europa. Jag och min kära syster hade huset för oss själva. Det var najs. Det var såg jag förstod att jag kommer att klara mig när jag flyttar hemifrån. Jag kommer dock inte att bo med min syster. Inte en chans.. men vi hade det trevligt! Vi lagade mat tillsammans och bråkade typ aldrig.

Jag sov mina första nätter alldeles själv i det stora huset. Jag sov dock inte så mycket. Jag vågade inte lägga mig förrän det ljusnade typ, men det var härliga nätter. Jag kunde låta hur mycket jag ville. Det var underbart! Jag hade sådär härligt flow när jag satt framför min älskade synt. Varför är allt så mycket bättre på natten? En morgon var jag ute och tog kort på soluppgången. Det var jättemysigt och jag några riktigt vackra bilder tagna.

Idag har jag varit på IKEA och köpt mig en sänglampa (eftersom min förras kontakt blev helt KONSTIG! Ni vet, de två piggarna som liksom är kontakten åker in när man försöker sätta i kontakten i elttaget, om ni förstår.. HELSKUMT) och en superfin spegel! Jag har spanat in spegeln jättelänge och ÄNTLIGEN köpte jag den. På kvällen var jag på middag ute på landet. Om man bortser från regnet, som gjorde att vi inte kunde sitta ute, så var det supermysigt och supergott! NU sitter jag och lyssnar på John Mayer. Det är helt otroligt hur bra han är! Jag har svårt att förstå det fortfarande. På onsdag ska jag till Gröna Lund igen! Jag kände mig inte färdigåken när jag var där sist. Det blir najs (:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0