Ni måste ha varit där för att förstå

Jag blev idag hemkommen från Taizé! ÅH! Underbara fina Taizé! Jag saknar det redan. Det var så underbart. Det är något väldigt speciellt med den platsen som gör att man inte kan låta bli att älska den. Jag har haft så sjuuuuukt kul! Det är svårt att berätta. Jag kommer att ladda upp ett inlägg med massa bilder senare. Det kommer att finnas tusen bilder på Facebook av alla olika slag. Det är skönt att få komma hem också faktiskt. Det är helt underbart att få duscha i en dusch utan smuts, spretig stråle och kallvatten. Inatt kommer jag att få sova i min egen säng. MIN SÄNG! Jag har saknat den mycket. Nu är jag väldigt trött och ska sova.

Kommentarer
Postat av: Rebecca Utan Räkor

Hehe. Välkommen hem då! :P



Ja, sin egen säng är verkligen underskattad.

2010-04-13 @ 18:00:01
URL: http://alltutom.blogg.se/
Postat av: Mika

Ja....det är ju då bra om du faktiskt lägger upp lite roliga bilder också ;-)

2010-04-14 @ 21:58:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0