Lumpen känns som en kul grej

Idag var en seg dag. Inget speciellt hände. Jag fick bara höra att jag hade missat värsta grejen i fredags. Typiskt att jag missar allt skoj! Jag har haft matematik, då jag pluggade till provet på torsdag som känns helt okej. Jag har haft historia då vissa redovisade sina arbeten muntligt. Jag har haft engelska, då vi bara satt och pratade typ och svenska då alla kompletterade sina G-prov. HAHA! Särklass! Alla hade något att komplettera XD Jag blev dock klar fort så jag kunde dra efter en halvtimme. Det var skönt och så hann jag näääästan i tid till kören, eller Steens som vi heter. Idag släppte någon en stinkbomb inomhus igen! Säkert någon som är avundsjuk på oss i Steens tror jag. Vi övade iallafall länge och väl och på lördag har vi kördag. Det är sista övningen vi har utan musiker före föreställningarna. HERRE MIN JESUS! SNART ÄR DET MUSIKAL! Vi fick vackra affisher med oss hem att sätta upp lite överallt. Jag sätter upp i skolan imorgon *tummen upp*

För någon månad sedan fick jag brev från Pliktverket. De undrade om jag ville göra lumpen. Jag har funderat mycket på det men jag vet inte. Det känns som att det kommer bli ett minne för livet, absolut, men jag vet inte om det kommer att bli jobbigt eller kul. Det kan jag inte veta om jag inte provar, men det går inte att bara prova tror jag. Jag fyllde iallafall i frågorna på nätet så får jag se vad de svara mig. Jag måste inte göra lumpen bara för att jag fyllde i frågorna, vilket är bra.

Imorgon har jag prov i Ljudteknik! Jag är väldigt oförberedd tyvärr men det löser sig. Nu ska jag försöka äta något och sedan sova. Jag vet hur trött jag kommer att vara imorgon och så kommer jag bli förbannad över att jag satt och skrev en massa skit i bloggen istället. Så onödigt, kommer jag att tänka. Jag tror att jag tänker så nu också faktiskt. Ändå fortsätter jag skriva. Hur dum kan man vara? Tur att jag är så hungrig att jag inte kan hålla mig ifrån kylskåpet en längre tid nu. Dags att trycka på Spara & publicera.

Kommentarer
Postat av: Magda

(Jag förstod det som att musikerna SKULLE vara med nu på lördag :O men okej, vi får se :D)

2009-09-15 @ 21:36:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0