Ett fotojobb, eller vad man ska kalla det

I tisdags, 22a september, var jag på mammas jobb, ett dagis, och fotade barnen. Det var kul! Jag tog 340 bilder. Jag tog många bra bilder faktiskt. Barnen var sååååååå söta och roliga. Jag stannade mycket längre än jag tänkt. Vi var ute i skogen med tvååringarna. De ramlade hela tiden typ XD Vi tittade på maskar. Vi lade pussel, ritade, läste sagor och andra saker som man gör på dagis. Jag fick göra armband =D Jag var i dagiset klockan nio och åkte hem strax efter tre. På kvällen såg syster och jag "Systrar i jeans" och "What a girl wants" som gick på tvn. Systrar i jeans är en riktigt bra film. Vi satt och grät tillsammans :'D Det låter som att jag gråter till alla filmer just nu men det gör jag faktiskt inte XD Eftersom jag inte kan lägga in några bilder på barnen tar jag lite bilder som inte visar något man kan identifiera.. eller hur man nu ska förklara.


En cykel och lekstugan som jag grundmålade förra veckan


Vi hittade daggmask


HAHAHAHAHA jag DOG när jag fotade det här! Mamma härmade en tandlös daggmask XD


Ett barn kallade mig för pusselgubben XD


Mina strumpisar


PÄRLOR! Jag älskar pärlor

Kommentarer
Postat av: Magda

fina strumpor!

2009-09-24 @ 15:27:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0