En riktig filmhelg med pinglorna

Efter övningen igår, lördag, åkte jag och Magdalena till ICA Maxi! Vi skulle titta på hårfärg. Efter Motownkonserten ska jag tona håret mörkbrunt fast vi åkte och tittade på hårfärg till Magda som ska färga rött! AWESOME! Jag skulle också färga rött om jag passade i det men det gör jag tyvärr inte. Vi hittade dock ingen hårfärg men jag hittade tre halsband som jag ville ha och köpte. Halsband från ICA Maxi LOL. Vi GICK hemåt och skildes åt där vi inte längre kan gå åt samma håll för att komma hem. Jag åt två pan pizzor och städade undan lite. Sedan tittade jag och syster på Doobidoo XD Runt kvart i sex hämtade jag Åsa Blåsa vid min busstation! Vi roade oss på egenhand tills Magdalena kom runt sex med en burk med kakor. HAHA! FETT SÖT XD Vi tittade på Hundtricket i mitt rum eftersom syster skulle kolla på fotbollsmatchen. Varken Åsa eller Magda hade sett filmen! HELT SJUKT!

Vi såg även Snygg, sexig och singel. Den är bara sjuk. Inte så bra men ändå värd att se någon gång i sitt liv. Det är sååååååå töntigt när dom sjunger inne på restaurangen! JÄTTEMEGATÖNTIGT! XD Vi pratade massor och sedan lyssnade vi på massa musik på datorn. Åsa blev hämtad ganska precis klockan 12. Magdalena och jag såg P.S I love you. En liten snyftare. Mysig att se innan man somnar tycker jag. Vi drack te och åt mackor och myste med tända ljus och släckt lampa. Vi gick och lade oss runt fyra tror jag. Vi sov tills klockan var kvart över nio då Magda skulle upp och åka iväg på dans till musikalen. Jag somnade när jag hade matat henne och diskat undan så att det skulle se fint ut när mamma och pappa kom hem. Jag blev väckt halv tre av att mamma kom in och berättade en saga för mig. Ibland är det mysigt med en mamma som är förskollärare =D Jag åt potatisgratäng till frukost och lunch och middag. Det är väl det mest intressanta jag kan berätta om min dag idag!


Annars hade min syrra SÄKERT ätit upp den eftersom vi är riktiga bananätare i min familj


Filmbild


Filmer, Åsa och apa


Magdalena lånade min tröja och tog massa kort


Magdalena och Elin


Jag: "Den där kniven är inte så bra"
Magda: "Men det är inte jag heller"
Undrar vems fel det var? Knivens eller Magdas? Kombinationen


Kommentarer
Postat av: Magda

Det var väldigt trevligt måste jag säga!

"när jag hade matat henne" HAHAHA xD

2009-09-06 @ 21:09:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0