Det var awsm att åka till skolan

Idag när jag skulle till skolan åkte jag till den första stationen, alltså stationen där tunnelbanan vänder. Tunnelbanan står inne där ett tag innan den åker. Jag såg redan innan jag gått upp till tunnelbanan att det stod Elin på en vagn! Jag har ALLTID velat åka i Elinvagnen! Det står på min vad-jag-ska-göra-innan-jag-dör-lista! Jag började springa och hoppades att jag skulle hinna och att jag hade kameran med mig. Jag både hann fota och åka med. Det var härligt! Jag satt längst bak och kände mig kunglig! Lätt att Elinvagnen är speciell. Jag kände att vi fick en connection också, jag och vagnen. Mysigt!



Såhär ser den speciella Elinvagnen ut! Inte så speciellt för er kanske men för mig är den helt unik <3


Fönstret längst bak är märkt! Det står säkert någon hyllning till namnet Elin eller ngt


ELIN i ELINvagnen!


<3<3

Kommentarer
Postat av: CLEM :D

hahahhahahhahhaa :PPPPPPPPP Jag vill också åka med ELINtunnelbanan :P

2009-09-13 @ 01:49:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0