Onödig fakta som ingen behöver läsa

Vad gjorde du igår? Städade mitt rum
Har du ett eget rum? Ett eget och stort
Är du kåt just nu? Nej
Tycker du om stjärnor? Sålänge dom inte slocknar
Vad ser du om du tittar bakom dig? En dörr
Gillar du att baka? Jag gillar att äta det bakade
Föredrar du blondiner före brunetter? Brunetter före blondiner

Älskar du någon just nu? Selfready
Vad åt du senast? Pyttipanna
Brukar du skriva fel på tangentbordet? Oftare och oftare
Finns det någon du hatar? Nej
Har du varit otrogen? Nej
Vad ska du göra i helgen? Har inte planerat så långt fram än
Har du någongång ägt en plastros? Wtf är det?
Tycker du om att teckna? Det är inte kul om man inte är duktig
Har du ljugit? Vem har inte?
Vad vill du bli när du blir stor? Rik
Har du tittat på melodifestivalen? Varje år
I så fall, vem hejade du på?: Jag kommer inte ihåg bidragen nu XD
Hur lång är du? Antagligen längre än dig
Har du hål i öronen? Japp
Hur mycket är klockan? 23:39
Har du en tjej/kille? Nej (:
Har du något slags nitarmband? Ja, om jag inte har slängt det
Är din säng bäddad? Aldrig
Vad är ditt smeknamn?  Majs, Alfons, Alfie typ
Hur många bilddagböcker har du haft? Två faktiskt
Är du emot homo-bisexuella? Inte ett dugg
Varför gör du den här saken? Jag behövde ett inlägg till min "Elin" kategori
Har du en teve i huset? Ja, men boxen funkar inte just nu D:
Vilken är bästa låten just nu? Better than me - Hinder
Har du blivit sviken? Oja
Har du varit olyckligt kär? För många gånger
Tänker du göra klart det här testet? Absolut! Man måste avsluta det man påbörjat
Största glädje just nu? Höstlov
Vem skulle du dö för? Beror på
Vilken är din favoritfilm? A walk to remember, Skicka vidare, How to lose a guy in ten days
Den starkaste du vet? Magnus Samuelsson
Vad är det snyggaste på dig? Handleder
Hur mycket är klockan nu då ? 23:45
Brukar du göra smileys? Inte så mycket nu längre
Har någon kallat dig hora/bög? Går inte att undvika
Hur många palestina-sjalar äger du? Ingen palestinasjal, men många andra sjalar
Vem hatar du mest? Säger jag inte
har du på dig för kläder nu? Mjukisbyxor och linne
Har du tappat kontakten med någon du verkligen saknar? Saknade
Vill du gråta? Ibland
Fryser du ofta? Nu när det är höst: JA
Tycker du att du är söt? Ibland
Äger du en papperskorg? En med Nalle puh på som jag fick när jag gick i ettan
Vad tänker du göra när du är klar med den här listan? Sova
Tror du på kärlek vid första ögonkastet? Nej
Har du en morgonrock? Ja, fast jag använder den sällan
Vem litar du mest på? Jag har svårt att lita på folk
Är det bra att listan är slut nu? Skulle gärna kunnat svara på fler frågor

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0