Min blå är inte stekt, den är gul

I torsdags väckte mamma mig 15:00. Jag duschade och när jag var klar hade mamma gjort pannkakor! SÅ UNDERBART! Jag älskar överraskningspannkaksfrukostar =D Jag blev lycklig av det. Jag handtvättade min handtvätt, ÄNTLIGEN! Den har legat där hur länge som helst. Äntligen kan jag ha bh på mig igen (ehe... jag hade faktiskt andra bhar också men jag fattar inte varför jag ens började skriva om mina bhar). Jag tryckte ned min sovsäck i en liten väska och begav mig mot kyrkan ungefär klockan sex. Jag missade första bussen men det gjorde ingenting. Jag hann i tid ändå. Först var det mässa. Sedan lekte vi massa lekar. Det var awesome men tyvärr har vi några som ogillar lekar så det blev inte så mycket.

Vi lekte massa hjärntvättarlekar. Ni vet, sådana med ett sorts mönster som man ska knäcka. Det var najs. Några körde röda hand, men jag bangade. Jag tycker inte att det är kul att göra illa sig. Det är bara kul att se på när andra gör det =D Många lekte Jag har aldrig och Sanning eller konsekvens men eftersom jag har integritet avstod jag. Dessa två lekar känns bara lite som skrytlekar! Inte kul. Jag och Marie kastade Minipenis (GRIS fast en aning omognare med ett avlångt sudd istället för en boll). Jag låg på golvet och skrattade sådär härligt mycket! Det var länge sedan jag gjorde det. Vi var vakna hela natten. Klockan halv åtta åt vi frukost. Åtta väckte vi alla som hade lagt sig. Jag var hemma runt tio. Jag gick inte och lade mig då heller, för jag bestämde mig för att dygna. Jag har inte lagt mig än heller. Detta innebär att jag nu har varit vaken 26 timmar i streck. Det lär dessutom bli fler timmar. Just nu är jag inte ett dugg trött men det kommer och går. Jag åkte med pappa och handlade och i bilen hem ifrån ICA Maxi var jag heeeelt slut.

Jag har sett filmen Jumper och 13 snart 30. Även om jag trodde att jag skulle somna så gjorde jag inte det. Jumper hade jag inte sett. Jag har jättemånga filmer hemma som jag inte har sett. Det är dåligt av mig. Det är för att jag föredrar att se filmer som jag redan har sett, oftast. Jumper var förresten inte så bra. Lite töntig och jobbig. Han, huvudrollen, var ju bara knäpp. Aja.. Nu ska jag försöka ladda över bilderna. Jag tog inte så många men de hamnar ändå här.


Här spelas det Röda hand


Hannah, Micaela och Marcus


Micaela hade rumpont


Daniella, Alex, Johanna och Sandra ville vara lite läskiga


Dom skrämde mig D:


Alex och Sandra


Marie somnade där HAHA <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0