Familjen klagar på att samma låt spelas 24/7

Det har varit en lång och seg dag. Det är ju inga musikämnen på hela dagen. Jag gjorde Historialäxan och Kulturhistorialäxan på lektionerna. Jag hade inte ens Historia idag. När jag kom till skolan var jag HELT SJÄLV inne på första lektionen i typ tio minuter. Jävla estetare asså <3 Lunchen bestod av chili con carne (som jag inte alls tycker om) och den kladdade jag såklart ned hela tröjan med. Jag lade typ fingret i "carnen" och pillade mig i naveln typ. Underbart. På idrotten övade vi Ergonomi. Vi typ bar saker på "rätt sätt" och målade tak och andra saker man skulle låtsas att man gjorde. Det var lite kul faktiskt. Efter skolan shoppade jag lite spontant. Jag behövde något att ha på mig imorgon på skolfotograferingen. Jag sprang in på H&M och hittade billiga ting som en fattig student faktiskt kan unna sig. Det var riktigt najs. Synd bara att mitt studiebidrag typ är slut nu. Så kan det gå. Jag har faktiskt haft kontroll typ hela förra terminen. Lite vild får man faktiskt vara. HAHA........

Igår var jag på ledarskola. Jag ska nämligen få en gratis utbildning om hur man är ledare. Vi åker på läger till helgen. Det är najs. Igår fick vi iallafall fundera på bra och dåliga egenskaper vi har. Det fanns en lista med massa egenskaper. Sedan skulle vi fundera över vilka vi hade och vilka vi inte hade. Det var kul. På väg till ladarskolan blev jag SJUKT kissnödig från ingenstans. Det var jättejobbigt. Jag trodde att jag skulle kissa på mig vilken sekund som helst. Började tänka på vad som skulle hända om jag kissade på mig nu. Då tänkte jag att jag skulle åka hem igen. Jag började typ tänka vilken buss som skulle gå att ta hem. HAHA. Jag kissade inte på mig iallafall kan jag tillägga. Jag hann fram. HAHA!

Mamma kom in nyss. Hon var blöt på armen.
Elin: Du har kiss på armen (moget jag vet)
Mamma: Ja, men jag diskar ju! 

MIN MAMMA ÄR UNDERBAR <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0