Abanye bayo me meza

Jag har varit lite off dessa dagar, förstår ni. Faktiskt så har jag inte rört datorn sedan i tisdags. Nästan iallafall! Det är väldigt bra tycker jag. Jag har haft så mycket att göra, vilket har varit väldigt bra. När man har massor att göra hinner man inte tänka på annat. Igår var jag på IKEA och köpte matta, bokhyllor och cdhyllor till vardagsrummet. Snart är det klart därinne! Härligt! Jag hade även värsta historieprovet igår, så i onsdag blev det pluggapluggaplugga hela kvällen. Det var inte så najs, men det var värt det. Jag fick mitt MVG på provet =D WOHOO! Jag försov mig idag och missade hela första lektionen, som var Kultur och idehistoria. Jag hade bara två lektioner och jag kom tio minuter sent på den andra, som var Estetiskt skapande.

Det var bara en introduktion som varade i tjugominuter. Sedan slutade jag. Jag åkte alltså till skolan för att vara där i tio minuter. Ovärt. Jag sprang dock in på Kultur och idehistorian som en annan klass hade. Då fick jag närvaro på den lektionen också. Läckert! Jag pluggade även massor, när jag hade slutat. Jag gjorde en Ergonomiuppgift i Idrott och Hälsa och en engelskauppgift om en artikel. Det är bra att jag gör saker. Jag städade sedan skåpet och åkte hem därefter. Strax efter sex smsade jag och Magdalena lite med varandra och vi bestämde oss för att ta en lite promenix. Det var för mörkt i skogen så vi gick runt i bostadsområdena. Som vanligt hade vi lite fika med oss. HAHA! Som små tanter. Vi kom hem till mig runt åtta och tittade på idol. TYPISKT att Nicklas (a.K.a Svante) inte presterade så bra denna vecka. Jag blev lite ledsen när han åkte ut. Inga mer videobloggar D: Jag och Magda jamade lite i mitt rum. Vi ska spela in och kanske ladda upp på min blogg sen, någon gång förhoppningsvis. Det blir najs! Vi spelade "Fix you" och "She will be loved".

Imorgon, på FN-dagen, ska vi vara i Konserthuset 13:30 och träna inför en konsert på kvällen. Elva ungdomar från Afrika är med. Vi hade ju en konsert med dem förut också. Då var Triple & Touch också med. De ska vara med imorgon också. Även Nkosi Mandela, Nelson Mandelas sonson, Cyndee Peters, Dogge Doggelito, Mikael Wiehe och Edo Bumba vara med. Ifall ni känner igen någon mer en Dogge, är det coolt. Tomas Ledin skulle också ha varit med, men han lämnade återbud. TYPISKT! Nu har jag ju sagt till alla jag känner att jag och Tomas Ledin ska köra duett. Morr. Biljetten kostar iallafall 280 spänn så det är inte billigt att se mig, ska ni veta!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0