The scar had not pained Harry for nineteen years

Nu är det slut. Harry Potter är slut. Jag har läst ut den sjunde och sista boken. Det känns lite tungt. Ingen mer Harry Potter- läsning. Bara filmerna att se fram emot. Halvblodsprinsen kommer ju ut på bio 15e juli. Det ska bli spännande. Någon gång i framtiden kanske jag läser om Harry Potterböckerna. Kanske för min barn. Läsning har egentligen aldrig varit något för mig. Det finns mycket jag vill läsa men kommer liksom aldrig igenom böckerna. Jag föredrar filmer. Harry Potter är iallafall helt utläst, trots att jag vanligtvis inte läser böcker, men ni kan ju fatta hur lång tid det tog. Harry Potter kom ju ut för väldigt länge sedan. Nu vill jag läsa Twilightserien också men vi får se hur det går med det. Nu ska jag iallafall sova. Jag har varit på Emelies student idag. Jag nekade alkohol ännu en gång. Jag glömde min mobil och kalender i skolan. Jag fick mitt MVG i svenska. Berätta kanske mer imorgon men vågar inte lova något. Grattis Emelie iallafall! Hon fick stipendium också! COOLT! Jag vill också ta studenten....

Måste bara snabbt klicka in det här innan jag glömmer:
Gurkan kommer försent till mentorsträffen som är precis före maten.
Gurkan: Jag hade betygssamtal! Jag tittade inte ens på maten!
Janne: Vad var det för mat?
Gurkan: Ris och nuggets....
Jag dog lite XD

Sov gott nu allesammans! Åtminstone när ni ska sova nästa gång eftersom inte alla som läser detta inlägg kommer att läsa det precis innan läggdags. MAJS

Kommentarer
Postat av: Adam

va?

2009-05-30 @ 00:04:15
URL: http://mysketchbook.blogg.se/
Postat av: sandra

ååh jag älskar harry potter & twilight :D:D <3

2009-05-30 @ 03:14:34
URL: http://remembersandra.blogg.se/
Postat av: Jossan

ahaahaha Gurkan asså xDD

2009-05-31 @ 21:53:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0