Skrytskrytskryt - Vad hände med min IQ ?

Klockan är 10:26 och jag har redan haft tre betygssamtal (inte i samhälle än som tur är...).  Som jag vet nu har jag inte G i något ämne alls! Vilket är bra kan jag snabbt lägga till. Jag kommer att få VG i matte A. OMG! VG i MATTE. Jag rockar fett. Jag har alltid bara fått G. Matte har aldrig varit något för mig. Jag fick tillochmed ett STARKT VG! It's a beautilful day! Jag får MVG i datakunskap också! Det visste jag inte men det var tydligen inga tvivel om saken. Det var ju trevligt! Jag började 09:40 idag egentligen men eftersom jag inte redovisat mina stompgrej (klappa lite rytmiskt) så var jag tvungen att komma hit 8:45 D: Nåja.. jag redovisade och får därför MVG i dans och rytmik också! Gldkgaasföagj :D <3 Svenska då? Hade betygssamtal igår. Jag hade ett starkt VG och min lärare hade inte läst den sista uppgiften än. Om den var bra skulle jag kanske få MVG. För tio minuter sedan såg jag att det stod såhär:
MVG
Du har skrivit en verkligt fin text! Rolig att läsa, ett underfundigt slut. Historien värmer. Du skriver rent och klart och ger fina porträtt av de båda. Bra jobbat Elin!


MAJS! TÄNK OM JAG FÅR MVG I SVENSKA OCKSÅ! Hallelujah! Jag har aldrig varit speciellt duktig i skolan tills jag började på gymnasiet. Helt plötsligt började jag kunna saker och göra saker. Wow! Det känns underbart! Jag är mycket mycket lycklig för tillfället. Plötsligt finns det hopp om att jag kan bli något när jag blir stor!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0