Mycket bussåkande hit och dit

Efter skolan i fredags åkte jag direkt till Emelies (föredetta?) gymnasium. Eller jag gick tidigare eftersom jag inte skulle hinna annars. När jag var på väg till bussen saknade jag min mobil men tänkte att den säkert låg längst ner i väskan typ. Gick till bussen. Satte mig på bussen och letade efter mobilen min. Den fanns inte någonstans. Jag hade glömt den på sista lektionen! På bussen satt jag och övervägde att åka tillbaka till skolan. Jag skulle ändå inte få tag i Madde som jag skulle möta. Jag gick ändå inte av utan åkte till centrum och lyckligtvis stod Madde och Johanna där. Vi gick till gymnasiet och Emelie sprang lycklig ut! Vi grattade och fotade och kramades. Klockan var runt halv tre. Halv fem skule vi mötas i en hyrd lokal för ytterligare firande. Jag åkte tillbaka till skolan för att slippa ha mobilen ifrån mig hela helgen. Tanken var skrämmande.

Det tog 45 minuter med bussen dit! Det var varmt och skavt. Väl i skolan vad det svårt att hitta en lärare som kunde öppna men jag hittade en och min mobil låg precis där jag lämnat den. Tur att esteter är ärliga jävlar! :D Jag hämtade mobilen och självklart gick ingen buss på jättelänge och jag insåg att jag skulle komma försent... damn... och eftersom jag inte hittade skulle Madde och Jojjo och komma sent, men vad gör man? Jag väntade tålmodigt på bussen och sedan kom Miranda och skulle åka samma buss enda till slutstationen så jag fick sällskap alla dessa 45 minuter tillbaka. När vi var framme var klockan typ halv fem så vi gick. Det tog ungefär tio minuter kanske. Sedan pratade vi massor och drack läsk (iallafall jag..) och sedan åt vi mat! Jättegod pastasallad och jättegott bröd! Yummie! Sedan pratade vi lite mer. Vi åt tårta! Mumsmums! Sedan pratade vi mer XD

Det var en jätte jätte jätte söt hund där som är på kort längre ned! SÅ SÖT! Såg ut lite som en minigris XD sedan kom en jättestor hund som räckte till midjan på mig typ! Tänk på att jag är lång också. Den var vit. Påminde om en isbjörn. Fick tyvärr inga kort på den. Det var många barn som sprang runt. Jag har aldrig förstått hur det kan vara att ha småsyskon. Det kanske kan vara väldigt jobbigt ibland XD Vi gick tillbaka hem till Emelie  sedan för hon skulle byta om. Då hittade jag ned till centrum helt själv och tog bussen hem. Det gick bra :D Kom hem runt tio typ.






En lycklig Emelie!






Sötsötsötsöt hund! Hugo tror jag








Madde, Emelie och Jojjo =D






Jag längtar!
Anledningen till att gå på andras studenter är att peppa sig själv inför sin egen student!
Fast det ska inte stå Emelie på min förstås

Kommentarer
Postat av: clementine:P 15

åh jag önska jag kunde vara där:(

vad fiin emelie va och jag älskar din sista bild <333333

2009-06-01 @ 22:12:06
URL: http://csof.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0