Mammas egen dag!

Jag funderar och funderar på vad jag har gjort
för att få en så underbar mamma som du <3












AW MAMMI! :D

En mkt trevlig dag måste jag säga! Hoppas att jag orkar berätta! Hoppas mamma också hade det trevligt! Igår skulle jag också ha bloggat men pluggade hela hela dagen! Oj vad slut jag var men nu är jag totalt RESTFRI! HEJ SOMMARLOV! Jag är lycklig. Mamma hjälpte mig jättemkt! Hela förmiddagen satt hon och hjälpte till med min dumma motion som ajg skulle göra. MYCKET J.O.B.B.I.G. Hade en till rest i SO. En ekonomigrej. Tur att man har kunniga msnpolare! YAY! Den där jävla SOn! Vet inte vad jag skulle tagit mig till utan hennes hjälp. Antagligen fått IG i SO. Säkert  något värre också... iallafall så behöver jag inte tänka på det eftersom jag är  RESTFRI nu (som jag redan sagt men jag är väldigt stolt). Ska försöka skriva lite om fredagen också någongång. MAJSI


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0