Jag är nördigare än dig (eller.. det värsta är att det finns allvarligare fall)

Sedan i lörsdags kväll har jag inte haft något internet. En internetlös Elin. EHHEHEHEH... Kära abstinens! Välkommen in i min kropp. Jag inser verkligen inte hur beroende jag är förrän jag plötsligt inte kan kolla bloglovin längre. Hmm... Det har iallafall varit bra för mig att vara utan internet i några dagar. Jag somnade (åtminstone nästan) i tid. Jag var ute mer. Jag fick tid till att göra annat. Som till exempel... titta på tv.... Någon gång kanske jag blir helt fri från en skärm men inte för tillfället. Jag har upptäckt nya program. Längtar till nästa avsnitten.

Jag har förresten också sytt. Ja. Inte värsta grejerna precis men ändå. Jag har mest gjort om lite kläder. Egentligen borde jag tagit hand om tiden och kanske pluggat eftersom jag verkligen behöver det. Jag kunde ha städat mitt rum (när jag har gjort fet text på "pluggat" och "städat mitt rum" tror folk att jag har gjort de två sakerna om man bara skumläser. Det gör inte mig något) också. Det behövs verkligen. Det kommer en gubbe och fixar i vårt vardagsrum snart. Då måste mitt rum vara rent eftersom att vi ska ställa in massa skit där. Hoppas bara att jag kan gå till sängen fortfarande. Det är typ sova som jag gör i mitt rum. Förutom att stöka till som jag antagligen gör. Det finns vissa bevis.


Kommentarer
Postat av: Emma Inga-Maj Johansson

Haha, vet du hur söt du är eller ? Nästa inlägg ska jag allt länka alla som har skrivit jättesnälla kommentarer till mig. Du lär ju vara med :D

2009-05-06 @ 15:01:54
URL: http://eimj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0