Grattis Norgis

Nu är jag väldigt trött! Tänkte precis gå och lägga mig men då insåg jag att jag inte bäddat min säng *suck* Städade nämligen mitt rum idag, vilket jag är väldigt stolt över. Jag drog av de gamla sängkläderna men satte aldrig på nya. Nu är jag för trött för att göra det (men ändå tillräckligt pigg för att blogga?). Jag överväger att sova i soffan inatt. Det kommer dock också att bli jobbigt! Ofta jag orkar en hel natt i soffan. Vilka allvarliga beslut jag måste fatta. Jag kan ju börja med att stänga av datorn. Vet inte riktigt vad jag skriver just nu. Blblslkgskgaslg sov gott


Ja, det ÄR Barbielakan! Mycket klädsamt om jag får säga det själv. Funkar absolut att sova i men det är lite otäckt när barbie ligger där och stirrar ibland. Därför har jag vänt på täcket. Nu ligger jag och Barbie där under tillsammans =)

Kommentarer
Postat av: Magda

(Barbie-lakan xD)

2009-05-17 @ 17:06:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0