Musikspråk - K#majAb

Nu har jag inte bloggat på ett tag (eller det beror på vad man menar med ett tag... inte så ofta som jag brukar då). Jag kände bara att jag inte har orkat. Jag började skriva. Skrev några rader men sen konstaterade jag för mig själv att jag faktiskt inte orkar. Nu orkar jag iallafall! Det har inte hänt så mycket egentligen. Jag har klippt mig, det är väl det. Ni får säkert se en bild någon gång. Det har inte hänt så mycket mer, eller jo, jag blev statschef och finansminister i Cindro, ett land som ligger i Greenseeunionen : ) Vi ägde Bati och Estigi som ville kriga mot oss med hjälp från Amato och Dometo. Det var skoj.

Idag har jag vaknat, ätit frukost, rensat bort gamla spel i vardagsrummet och tittat lite på Herbie - fulltankad som gick fyran. Planerar inte att göra så mycket mer. Möjligtvis träna lite på pianoläxan och andra saker som inte är intressanta. Jag ska ju förresten se den stora finalen av Melodifestivalen också. Anledningen till att vi rensar spelen i vardagsrummet är att hyllorna är överfulla, men framför allt för att vi ska göra om. Vi har en hel vägg full med bokhyllor fulla med böcker och spel. Det är storrensing av allt därinne! Jag har även fått inte en jobbig bokhylla i mitt rum sålänge. Den är jobbig, men jag hoppas att den inte står där sålänge. Vi funderar även på att ställa in tvn i mitt rum. SWEET! men jag kommer att få fyrkantiga ögon.

Jag har inte så mycket mer att säga. Hejdå typ

Kommentarer
Postat av: sandra and u know it

hihi tack :D ja ska gå ner 10 - 15 kilo till sen så är jag nöjd :)

2009-03-14 @ 23:05:27
URL: http://remembersandra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0