Min tråkiga och helt vanliga dag

Vi skulle ha filmat vårt grupparbete idag men alla kameror var upptagna. Vi klippte ut fiskar och knäckebröd iallafall. Hoppas på att hinna filma imorgon. Pratade lite med niorna jag skulle prata med men det blev pinsamt  tystnad så jag bjöd in lite kompisar och då blev det trevligt prat igen (även med niorna). Sedan var jag tvungen att gå och då lämnades Natalie tydligen ensam med alla nior, och det var sådär pinsamt tyst. Hon vågade inte gå därifrån heller. HAHA sorry (A)


Fiskar och rektangeln är Marcus knäckebröd. HAHA! Avancerat!

Det var soligt idag. Det var härligt. Jag har inte så mycket mer att säga. Bara ett citat som var sååå jäääla kul
Kevin på matten:
"Men åååh! Bara för att jag tänkte på sex så råkade jag skriva en sexa..."
HAAH! FAN VAD JAG GARVADE! Det roliga var att han inte fattade vad han hade sagt förrän lååångt efteråt. Sen när alla hade slutar skratta (tillochmed jag) DÅ fattade Kevin och satt och skrattade hur länge som helst. Alla blev störda LOOOL!



En solig utsikt från Fittja tunnelbanestation kunde Pelin fota när det var ett tag kvar tills tunnelbanan kom

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0