Inget spännande händer

Först tänkte jag berätta om min trevliga lördag. Min familj, mina mostrar och Linas och min biAtch (mormor) från Värmland åkte till Skärholmen för att visa vad fint det blivit, eller ngt. Först fikade vi. Jag köpte fetaste cheescaken med citron som jag inte ens orkade äta upp. Mormor betalade HAHA :D Klart att man fikar på det finaste fiket då (A) eller ngt. Sedan delade vi på oss och jag var med i en dansmattetävling och fick en goodiebag, högsta danspoäng för ett ögonblick och hade chans att vinna 5000 kronor men i slutet av dagen var jag antagligen inte först längre eftersom de inte har ringt XD Jag är inte så förvånad heller förresten. Jag "dansar" ju bara på nybörjarnivån. Sedan gick jag, syster och mamma till H&M och shoppade loss. Vi hade ett rabattkort. Om man köpte för 300 kronor fick man 50 kronors rabatt. Om man handlade för 600 kronor fick man 100 kronors rabatt o.s.v. Vi köpte så att vi fick 300 kronors rabatt. Räkna själva ut vad det blir :p

Vi hittade rabattkort på Bikbok också så jag och syster sprang snabbt dit och köpte varsina linnen innan vi skulle samlas. Vi hann inte prova men linnen brukar passa. Funderade ett ögonblick på att försöka försvara mitt dansrekord men det kändes inte som någon idé XD Vi tog våra shoppingbags och drog hem till bror för att hälsa på där. Vi bjöds på fika, time-out och de enda nötterna jag gillar. Det är deperimerande att jag inte vet vad de heter. Sedan fick vi mat. Det var gott även fast jag inte tycker om lax. Sedan fick vi ta blåbärspaj också men jag var för mätt och avstod istället för att proppa i mig. Vi såg melodifestivalen och jag gick på toa typ fem gånger under detta program. Jag blir väldigt kissnödig ibland XD Inga höjdare denna kväll kan jag säga. Sedan åkte vi hem typ och såg Rocksystrar. Väldigt väldigt väldigt kort film måste jag säga. Man hann liksom inte komma in i den innan den var slut :S Sedan såg jag en del av nästa film på den kanalen men insåg sedan att jag borde sova. Då gjorde jag det XD Bra va ?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0