Jag hade gett upp hoppet för ett ögonblick

KOLLA INLÄGGET UNDER! Sparade inlägget 22:22:22 utan att jag ens tänkte på det! Jag tänkte inte ens på att klockan var 22:22. Jag trodde att det var omöjligt! Att jag aldrig skulle lyckas och så lyckades jag utan att jag tänkte på det! Det MÅSTE ju vara ett tecken! eller är jag bara vidskeplig? Jag är nog lite vidskeplig ändå, även om jag förnekar det. Det är ju iallafall bra vidskeplig. Jag tror inte på otur, utan bara på tur! Det är ju bra iallafall. Man bli så begränsad om man inte gör vissa saker för att de "betyder otur". Att göra saker som "betyder tur" är ju mer lyckligt på ett sätt. Att tro att man får otur om man INTE gör en sak som "betyder tur" är ändå värst. Då blir det ju som en tvångstanke att man MÅSTE göra denna sak för att inte få otur.


Tänk att bo här. COOLT!
Man ska hålla andan när man åker genom Lyckan. Då får man tur. Jobbigt om man tror att man måste hålla andan när man åker igenom. Det kan ju bli som en tvångstanke.

Jag känner verkligen för att så "Just my luck" med Lindsay Lohan nu när jag började tänka i dessa banor.. Jag tror att jag går och gör det nu.
Trackback
RSS 2.0